Hissen och dissen

Jag vet att jag gjort sådana här listor förr.
Men nu har de äntligen fått en egen kategori :)



1. Detta förbaskade väder. Var tog solen vägen och det varma vädret? Vill verkligen till kroatien nu så jag kan få lite värme. Det är INTE normalt att behöva ha tjocktröja på sommaren.

2. Jobbigt hår. Mitt hår är jätteslitet och tråkigt nu och skulle verkligen behöva klippa mig. Men det är inte lönt förren efter resan. Det slits så mycket utomlands. ska väl ge mig på att slinga håret också sen.

3. Skolan. Skola skola skola. Jag tjatar väldigt mycket om skolan. Men jag vill verkligen inte tillbaka. Jag hoppas detta året springer iväg så jag kan få ett normalt liv sedan. Jag vet att folk säger vi har det bra. Men jag tror jag har det bättre utanför skolan.



1. Att jag börjar få ordning på min kropp. Äntligen kanske jag börjar trivas med mig själv. Och det ska jag väl tacka pappa för som tar mig ut två gånger i veckan för en joggingtur på några km.

2. KROATIEN. Jag vet, jag tjatar om detta också. Men jag har aldrig längtat såhär mycket efter att få komma iväg. Det ska bli helt underbart. Jag vet inte om jag kommer blogga när jag är iväg. Men om jag kan, så gör jag det.

3. Min underbara pojkvän som jag har haft en underbar sommar med. Du gör mig så lycklig. Jag älskar dig hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0