Hipp hipp hurra

Vi säger GRATTIS till världens bästa Ellen som fyller 17 idag. :D <3
En riktig snygging om jag får säga det själv ;)



Det är ju dessutom Fredagen den 13 idag.
Kanske ska man passa på att titta på den filmen igen.
Haha nej har redan sett den, ingen hit.
Det blir att ta det lugnt idag också antar jag.
Familjen är iväg så jag ska sitta här i min ensamhet.

Det slutade förresten att åska ganska snabbt igår så jag kunde lugna ner mig och somna.
Fy för vad jag hatar åska.
Tycker inte alls om det.
Va tycker ni om åska?



Kommentarer
Postat av: Sandra & Johanna

(sv) Varsågod!!



Tycker det kan vara rätt coolt ibland



Kramar :D

2010-08-13 @ 11:08:58
URL: http://hheartshapedglasses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0