hiss eller diss?


Vi börjar med hiss idag


1. Våren. Att våren äntligen är här och man slipper alla varma och jobbiga vinterkläder. Butikerna börjar fyllas med vår och sommarkläder och man blir på så bra humör.

2. Fredrik. Min underbara fredrik. Vad skulle jag gjort utan honom? Han är den bästa och man kan inte annat än att le i hans närhet. Han är bäst bäst bäst bäst.

3. Louise. För att hon är en fantastisk vän helt enkelt och jag är glad att vi hittat tillbaka till varandra. Helan <3 halvan.



1. Snack. Allt detta snack. Bakom ryggen, framför ryggen. Ja överallt. Vi kommer aldrig ifrån det. Men det finns en gräns för hur barnslig man får vara.

2. Skolan. Vill faktiskt inte vara i skolan alls. Vill bara vara hemma, ligga och mysa med min fredrik och bara ta det lugnt. Orkar inte med skolan nu och är inte alls på humör för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0