denna eviga natt

kan inte sova. är trött och har försökt. men lyckades inte så bra.
Så jag hamnade här.
Bloggen har stått stilla idag. men jag ska berätta vad jag gjort.

Först blev det simning med louise. riktigt skönt faktiskt. men det finns riktigt skumma människor. Eller vad säger du louise?

Sen blev det hem och sitta och prata lite med mamma.
Blev att börja med maten men mamma kom snabbt på att hon ville baka negerbollar (skiter i vad ni säger just nu. Det står till och med negerbollar i receptboken vi har och då heter det negerbollar)
Så det blev att cykla i raketfart till affären med lillebror. Handlade det som behövdes och cyklade hem igen.

Bakade våra underbart goda negerbollar med pärlsocker på och sedan var det bara att vänta...
På min älskling såklart.
för han kom hit senare och sedan har vi bara suttit bänkade framför tvn och latat oss.
Han är bäst, så att ni vet det.

Och nu sitter jag här och har nyss ritat tre bilder.
Ni får kanske se dem imorgon.

Imorgon blir det cupcakes bak och plugg plugg plugg.
Har prov nästa vecka.

Nej men detta inlägget får vara slut nu.
Godnatt med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0