Intenet, inte som det ska

Sitter på pappas dator nu lite snabbt. Just för att skriva ett litet inlägg.
Tyvärr blir det inga bilder. För som sagt så fungerar inte mitt intenter på min dator.
Men ett litet snabbt inlägg ska ni få.

Är ledig från skolan idag, men ska alldeles strax dit ändå :)
Ska hämta en kamera bara.
För som ni kanske inte vet så är det inte min kamera jag använder mig av när jag fotograferar.
Jag har nämligen ingen egen systemkamera utan det är skolans Nikon D90 som jag använder mig av. Men det går lika bra det :)
Va ska ni göra idag?

Själv ska jag fotografera mini vackra kusin ellen :)

Men vi får höras en annan dag :) kanske hinner jag slänga in ett inlägg till senare om det vill sig väl :)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0