11 december

11 December idag.
Det blev lite luciafirande i skolan.
Våran svenska lärare, ja han va lucia han.
Haha det är härligt att få sig ett gott skratt sådär på fredagmorgonen.
Det blev även massa julmust och pepparkakor.
Jag kommer bli ännu mer envis än vad jag är om jag fortsätter med
alla mina pepparkakor.

Ska med mamma till hennes jobb och fotografera sen. (skoluppgift)
Sen blir det att vandra till pappas jobb för att fotografera honom.
Känner inte alls för det egentligen.
Har riktigt ont i magen.
Men skolan måste skötas.

Det börjar verkligen kännas att det är jul snart.
Allt julpynt överallt.
Mysigt :)

Nej men nu ska jag förbereda kameran och allt innan jag ska iväg.
Men vi ses sen. Det blir kanske någon bild som dyker upp här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0