How do you sleep while the rest of us cry

Nej, om man skulle försöka sova. Även om jag vet att jag inte kan sova såhär tidigt.
För det första så hatar jag att sova själv. Sen har jag verkligen vänt på dygnet så kan nästan aldrig somna före halv 3. Och det hjälper inte ens att jag går upp tidigt på morgonen. Jag somnar på dagen då istället.
Hopplöst.

Några tips på hur jag kan lösa detta? Eller tips på hur jag kan hålla mig vaken på dagen? För det börjar bli riktigt jobbigt.

Men men, imorgon är det i alla fall möte på arbetsförmedlingen. Efter det får vi helt enkelt se vad som händer. Behöver färga mitt hår. Det måste jag skaffa tid till någon dag.
För just nu, så är min utväxt förjävlig. Blä på det.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? :D

2011-09-19 @ 16:19:40
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0