en cykel rikare

Kom nästan precis hem från stan med lillebror.
Vi åkte dit efter att han slutat skolan för att köpa en cykel till honom.
Och vi kom hem med en cykel också.
Nu har vi likadana cyklar. gulligt va?

Nej men annars gjorde vi inget speciellt där. Lillebror köpte en jumpsuit. Tror jag ska sno den av honom. Inte för att jag kommer lyckas. Men man kan ju försöka i alla fall. Och ja, jag kan ha den på mig även om han är min lillebror. Han är faktiskt mycket längre än mig.

Men nu ska jag bara vänta på att pappa kommer hem om en timme, sen är det dags att laga mat och hämta mamma.
Sen träffar jag underbara Ellen ikväll.


Lillebrors cykel, dock inte monterad som ni kanske förstår. Det får pappsen fixa.
Men man känner ju sig grymt stark när man orkar bära denna genom hela affären och ut i bilen och sen från bilen in i garaget. Grym syster han har.

Kommentarer
Postat av: Emelie - Frisör & Vardag

sv: Härligt ! :) det är bra med mig också !



Händer i helgen ? :)



kram

2011-09-23 @ 16:35:51
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0