Vattenpromenad

Det har verkligen ösregnat hela dagen.
Men det var bara på med mammas gummistövlar (man känner ju verkligen sig översnygg i gummistövlar) och lillebrors jacka (hittade inte min egen)
Vilken tur att allas kläder och skor passar mig. Eller aa, bara mammas skor som passar. Men ändå.
Sen bar jag mig ut med hunden i ösregnet.
Och hon älskade det.
Hon kunde ju äntligen bada i vattenpölarna och skita ner sig ordentligt.
Och eftersom hon är en vit hund kan nu ju förstå att det inte är så uppskattat av oss andra. Hon blir ju inte allt för fin.
Men hon hade roligt i alla fall och det är huvudsaken.

Nu ska jag alldeles strax köra och hämta mammsen när hon slutar jobba.
Sen får vi väl se vad som händer efter det.
Aningens mycket vatten ute.

Kommentarer
Postat av: Alexics

Hej!

Allt bra? :D

2011-10-10 @ 20:52:58
URL: http://alexics.blogg.se/
Postat av: Alexics

reply: härligt! Jo det är bara bra!

2011-10-10 @ 22:06:45
URL: http://alexics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0