Dåligt av mig

Idag har det varit klent med uppdateringar.
Jag vet.
Men det blev lite stressigt idag.
Kvällen blev inte riktigt som planerat med tiderna så det blev lite stressigt där ett tag.
Sen hade jag helt enkelt inte tid förrän nu.

Men jag lever. 
Och kvällen har varit full av skratt.
Älskar min släkt.
Kan vara den bästa som finns och man har aldrig tråkigt med dem.

Och dessutom.
Ni glömmer inte ställa tillbaka klockan inatt?
Nu är det vintertid som gäller såklart

Och jag är trött som ett djur så jag ska väl snart försöka sova.
Blev ingen träning idag så imon är det dags igen.

Men sov så gott med er.
Pusss

Kommentarer
Postat av: Emelie Bohlin

Sv: Ha en fortsatt bra kväll , kram!

2011-10-29 @ 23:24:54
URL: http://emeliebohlin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0