Trött tjej

Nämen hallå.
Trött tjej här.
Somnade typ 5 i morse.
Not good.
Och därav att jag är så förbaskat trött idag.

Men jag gick ändå upp vid halv 10 och begav mig ut i trädgården för att kratta löv.
Tacka gud för att lillebror hjälpte mig. Det är inget jag rekommenderar att göra om man har träningsvärk i både armarna och benen. ajajaj.
Blev sedan lite mat och film med lillebror. Polarexpressen. mums på barnfilmer.
Men båda två somnade i soffan. Haha helt utslagna syskon.
Förresten.
Jag ska försöka ge mig på designen senare igen. Så kanske får ni se lite förändring här idag.
Men ska fortsätta kolla på lyxfällan nu.
Pussss


Kommentarer
Postat av: E

sv; tack fina du! :)

2011-11-04 @ 17:11:33
URL: http://elleneliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0