Segaste tisdagen sen jag föddes

Tjabbahallå.
Idag har jag gjort så lite som möjligt.
Förbaskat seg dag.
Men det blev en tur in till stan nu i eftermiddags men det enda jag kom hem med var en mössa (som jag naturligvis glömt fota. Gör det imorgon) och något skyddsgrej till min skärm på mobilen (som jag dessugom fick gratis)
Bråkade med telenor gjorde jag också. Behöver ju inte gå in på detaljerna direkt.

Och nu sitter jag i min säng med sjukaste huvudvärken men vill ändå inte sova. Galen kombination eller hur.
Men det blir säkert till att sova snart ändå.

Imorgon ska jag försöka dra mig till gymmet.
Har blivit dålig på det där med träning.
Säger att jag ska dra dit men ångrar mig i sista sekund och ligger och tjockar mig på sängen.
Skärpning på det!

Men, vi hörs imorgon. Ni ska få se min översexiga mössa då. Jag lovar. Den är rosa, så ni kommer älska den (tror jag)

Puss
Önskar mig dessutom det här i julklapp av lillebrorsan. Hur grymt hade inte det varit att ha denna på min älskade mobil?

Kommentarer
Postat av: Lina S

Fina skal :)

2011-11-09 @ 09:54:07
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0