ingen beachhandboll

Det regnade imorse och det hänger i luften hela tiden. Så vi bestämde oss för att inte åka dit.
Kanske tar en tur dit imorgon eftermiddag. Vi får se.
Sitter och väntar på att Fredrik ska komma hit.
Vet inte riktigt när han kommer men det märker vi ju såklart.

Annars så ska jag väl kolla på film tills han kommer.
Out for blood. Vampyrskräckis. Har sett den innan. Riktigt äcklig faktiskt. Riktigt blodig. Men minns inte om den var bra så får titta på den igen.

Men det blir inga roliga uppdateringar idag inte. Vi kommer nog inte göra något speciellt.
BTW så har jag åter igen gett mig godisförbud. Tycker det är dags för det.
Äter alldeles för mycket godis.
Och nej, jag kommer inte bara sluta med godis. Men jag kan inte sluta med allt. Därför väljer jag att trappa ner på allt det andra istället. Men godis är det som jag är svagast för och måste därför dra åt snöret hårt där.
Men så är det. Får se hur det går denna gången.

Men ha en trevlig, men regnig(i alla fall här) fredag. Så hörs vi

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

fint hår du har :)

2011-07-22 @ 17:32:36
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0