jisses så det växte

Min älskling fick mitt hår att växa som attan idag.
Haha nej men han kom med mitt löshår idag och det är perfekt. Kanske behöver färga till mitt eget hår liiiite. Men det är absolut inte mycket alls. Jag är helt överlycklig. och för endast 179:- fick jag 100% mänskligt hår. Alltså kan jag göra vad jag vill med det. Helt underbart.
Som ni förstår så har fredrik varit här idag och det var ju självklart det bästa med hela kvällen. (nej, mitt hår går definitivt inte före min pojkvän även om det lät så i början)
imorgon blir det först till frisören och kolla med henne om hon tycker jag ska göra något ed håret, sen plugg plugg plugg och sen fredagsmys. Sen var detta sportlovet slut. Usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0