Kan inget annat än älska

Har suttit och lyssnat på denna fantastiska låten om och om igen.
Amanda gör den så sjukt bra. Och jag älskar den verkligen.
Det borde ni med göra.
lyssna på den HÄÄÄÄR

den går på repeat här hemma. Det jobbiga är att jag måste börja om med den innan den tar slut.
För då jag bara har vanliga spotify kan jag bara lyssna på den fem gånger. Och det funkar ju inte. Så måste va lite snabb där.
Va gör ni en måndag kväll som denna då?
Jag är fruktansvärt trött och gör ingenting.
Ändå har jag sovit två gånger i soffan idag.
Inte bra detta. 

Men i morgon blir det full rulle här hemma.
Köttbullar ska göras till jul och jag måste bort till älskade moster så jag kan sy upp mina jeans.
Inte lätt att va liten.
Jag måste verkligen ta nya bilder.
usch OCH beställa nytt hår. För såhär kan vi inte ha det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjäna GRYMMA pengar på din blogg, stor som liten! Du hittar mer info här: http://fashiontwisted.com/2011/december/some-cash-please.html#comment

2011-12-19 @ 21:53:31
Postat av: Cassandra

Jätte fin blogg! :) , kika gärna in på min.. Vi kan även göra ett byte om du vill det, alltså att vi följer varandra på bloglovin ? :) hoppas du mår bra !



Kramar Cassandra!

2011-12-19 @ 23:25:07
URL: http://cccassandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0