Hissen och dissen




- Jag vill hissa Malin faktiskt. Som ska hjälpa mig (vi hjälper varandra) med att gå ner i vikt.
Japp, det är min lilla hemlis.
Jag trivs inte med mig själv och jag ska gå ner i vikt. Inte massor. Men tills jag trivs med mig själv. Och jag ska klara det

- Jag hissar honom varje gång och han förtjänar det igen. Min underbara pojkvän. För han gör verkligen min dag ljusare. Fast att jag är jobbig och har lite dåliga dagar med mitt självförtroende så peppar han mig och säger att jag är fin som jag är. Jag älskar dig fredrik

- Höst/vinterkläderna. Jag HATAR kylan men jag ÄLSKAR kläderna. Alla mysiga halsdukar och mössor. Åhh det är så mysigt.



- Mig själv. För att jag är så sablans sockerberoende. Jag får aldrig stopp på mitt kakätande. Men nu har jag bannemig bestämt mig. Det ska gå. Jag har en målvikt och jag ska nå den.

- Höstregnet. Åhh det finns inget värre än regn. regn regn regn. Nej bort med regnet.

Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Jättefin blogg du har :D

2010-09-15 @ 17:46:48
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0