Renovering och nyinköpt.

Hallen håller på att göras om. Men jag är mest ivägen så jag gör lite annat. Som att skala potatis.
Väntar på ett fredrik kommer hit. Ska åka och handla lite mat och sånt till ikväll då.

Annars är det en lugn dag.
Har höstlov nu och det är så förbaskat skönt.
Det behöves verkligen.
OCh även om jag har att göra varje dag så är det ändå lov liksom.

Ni ska få se en lite enkel bild på min tröja som jag köpte på cubus för 99:-


Orkade inte ta fram kameran.
Även en bild på mina nya örhängen får ni.
23 :- på ur&penn (den affären här ska stänga så allt  i butik är för halva priset) kalasbra


Kommentarer
Postat av: Artan

jo det är bara bra med mig. Var gärna med i dagens blogg om du redan inte är det :)

2010-10-30 @ 14:51:49
URL: http://artanart.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv: Ok, nice! =) Japp, nu ska jag gå på röstletning ;P



Ida

2010-11-01 @ 13:04:56
URL: http://www.idaho.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0