Svar på frågestunden







frida


hur lång och gammal är du? :)

svar: Jag har precis fyllt 18 år. Alltså är jag född 92. Och jag är 1.57 m lång :)



M


Favoritfärg?:D

Svar. Jag har ingen speciell favortifärg. Jag gillar alla färger :D

 

 Linda

Vad har du för fobier?

Svar. Min absolut största fobi är lastbilar. Vilken många tycker är både konstigt och lite roligt.
Men sen har jag väl fobier som de flesta har, t.ex spindlar, ormar och alla sorters småkryp. Getingar har jag också stor fobi mot.


EMSY

vad skulle du görao m du hade 1 dag kvar att leva? :D

svar: Oj, svår fråga. Jag hade nog försökt göra allt. Haha, framför allt umgås med min familj och min pojkvän, mina vänner och alla jag känner. Haha. Det skulle nog vara roligt att prova på sådana saker man egentligen inte får göra. Som till exempel sno något, äta något i en mattaffär och sen bara gå ut. Haha det hade varit kul :D

 

Melvis

vad skulle du göra om du vann en miljon???

Svar: Definitivt resa, jag skulle ta med min pojkvän, min familj och hans familj på en resa. Gud va mysigt. Sen skulle jag självklart shoppa. Tagit körtkort också antar jag :D

 

M a r t i n a

Gud så fin blogg, gjort designen själv ? =)

Svar: åh, tack :D aa det har jag gjort :D

 

 Emmelist

vilka bloggar läser du varje dag?

Svar: Hmm, en hel del faktiskt. Men fokis,kissies,dessies, lindas sminkblogg. Det är väl de jag verkligen läser varje dag. Men jag kollar runt på massor av bloggar varje dag för att hitta nya favoriter :D

 

Matilda- QWENTUS

1.Favorit djur?
2. Favorit klädesplagg?
3. Ett land du vill besöka?

Svar.
1. Mitt absoluta favorit djur är delfin och har varit sedan jag var liten.
2. OJ, det var svårt, det får nog bli mina jeansleggins
3. Helt klart italien :D

 

Beatrice Jakobsson [foto]

har du syskon?
har du kille?

Svar. Aa jag har en lillebror.
Aa det har jag sedan den 20 december 2009

ALICIA

himmmmla fin blogg du har! :D
kan ju ställa en fråga med :)
varför bloggar du?

Svar. Tack för ditt beröm :)
jag bloggar först och främst för att jag vill dela med mig av mina tankar och saker jag hittar på internet. Jag vill inte bli känd för min blogg. Självklart skulle det vara ett plus. Men det är inget jag satsar på. Utan jag gör det för att jag tycker om att skriva och för att det är roligt.

 

Sergio Junior

min fråga är, läser du bloggar själv och vad för typ av bloggar gillar du att läsa & varför?

Svar. Aa jag läser en hel del bloggar själv varje dag. Jag tycker om alla sorters bloggar. Men jag fastnar lättast för bloggar som verkligen har en egen stil och som inte är som alla andras. Jag tycker om att människor är så olika. Det är de som gör att vi kan fungera som till exempel vänner. Hade alla varit likadana hade inget fungerat. Så det är väl varför jag gillar sådana bloggar som visar detta

 

Moa

1.vad gör du oftast på fritiden?
2. var kommer du ifrån?
3. vad tycker du är intressant att läsa om i andras bloggar?
4. vad har du för kamera? :)

Svar.
1. Jag umgås mest med min familj och min pojkvän. Men fotograferar även en hel del och umgås med vänner.
2. Jag kommer från kristianstad i skåne.
3. allt möjligt. Har nog inget speciellt som jag tycker om. Utan jag gillar allt.
4. Jag har ingen egen systemkamera. Men jag har alltid med mig min skolas nikon d90. Så vi kan nästan säga att den är min ;) haha

 

rim och kashin 

om du fick välja en kändis att vara för en dag, vem skulle det vart då ? : )

svar. Oj, detta var nog en av de svåraste frågorna. Hmm, det skulle nog vara typ madonna. Mest för att hon är jättekänd och det skulle vara kul att få testa vara känd över hela världen.

 

Nadja (http://nadjaslivliga.blogg.se/)

Vad vill du uppnå med bloggen? =)

Svar. Jag vill inte uppnå något speciellt. Utan bara få dela med mig av mina tankar och om jag skriver om lite större händelser som till exempel jag skrev om mordet på 15 åriga therese för inte så länge sedan, att få dela med mig om vad jag tycker om detta och kanske få folk att öppna ögonen.

 

FASHION BY HOLLYWOOD

Vad använder du för kamera? Sjukt fin upplösning på bilderna :D

Otroligt söt blogg sötnos!

Svar. Jag använder mig av nikon d90.
Tack så mycket för din söta komplimang :D

 

Haedil *HUMOR BLOGG* 

hur lång är du? :))

svar. Jag är 1.57, så jag är inte speciellt lång :P

 

ida 

här kommer några frågor då :)
vill du ha barn? om ja hur många?
högsta önskan?
favorit djur?

Svar.
- Japp jag vill ha barn. Och för mig räcker det med två. Helst ett barn av varje kön :D
- Min högsta önskan är att jag lyckas bra i min framtid och i min karriär. Att jag får leva lyckligt, kunna skaffa en familj och helt enkelt må bra.
- Mitt favoritdjur är delfin :D

 

MyzaaN - Princess Pink 

hmm lite frågor då
.
va vill du joobba med när du blir stor ?
har du något stort mål i livet ?:)

svar.
- Jag vill jobba som porträttfotograf eller journalist.
- Mitt största mål är nog att bli en riktigt känd fotograf :D


Sandra

Vad är din största dröm här i livet?

Svar. Att lyckas bra i mitt liv.


evelina
 

vem är du? :D

svar. Oj, detta var nog den absolut svåraste frågan. Hmm. Jag tror bara jag är emelie. En ganska vanlig tjej i skåne som lever som de flesta andra göra.

 

Holmström

Vad är din åsikt angeånde kändisbloggare - Kissie, Blondinbella o.s.v. - och skulle du själv vilja bli en sån, förmodligen mest grundat på ditt utseende och lösaktighet än dina åsikter?

Svar. Oj. Personligen gillar jag inte kissie som bloggare, vet inte hur hon är i verkligheten, men jag tycker hon är överdriven. Jag läser hennes blogg, men det är mest för att jag tycker det är roligt att se vad hon säger om alla andra bloggare. Men kända bloggare är ganksa smarta.  I alla fall kissie. För jag tror inte hon beter sig så i verkligheten, men genom att hon gör det på bloggen så tycker folk att det blir intressantare. Det hon skriver väcker uppmärksamhet och på så sätt får hon fler läsare.
Jag skulle absolut inte vilja bli en sådan. Den jag skulle vilja likna mest om jag måste välja är foki. För hon verkar vara sig själv i bloggen. Men jag vill inte att folk ska ta mig förgivet. Jag vill kunna kämpa för saker inte bli ”känd” p.g.a utseende eller annat som har med utsidan att göra.

 

bbellahh
 

Vad vill du jobba med i framtiden ?
Varför startade du en blogg ?
Vad har du på dig just nu ?
Vad är din favoritdryck ? :)

Svar.
- Jag vill jobba som porträttfotograf eller journalist.
- Mest för att jag tycker om att skriva och för att jag vill dela med mig av mina åsikter.
- Hihi, jag har mjukisbyxor och en stor munktröja på mig.
- Min favoritdryck när jag är riktig törstig är iskallt vatten. Men annars är det äpplejuice.

Natalie 

Hej Hej Ja gillar din blogg. ja undrar hur du har gjort din header för ja gillar den.

Svar. Va kul att du gör det. Jag har gjort den i photoshop cs3 :D

 

JuliaLinnéa

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? :-)

svar. Vi har varit tillsammans sedan den 20 december 2009, alltså lite mer än två månader :)

 

sofia

favoritklädesplagg? :)
vilka bloggar läser du dagligen?

kram

svar.
- Det är helt klart mina jeansleggins.
- Jag läser fokis, kissies, dessies och lindas sminkblogg men jag kollar inte massor med nya bloggar hela tiden :D

moa

Hej! Ja jätte fin blogg :) Den kmr jag följa :)
Hmm.. En fråga.. Jo! Vilken program använder du dig av när du redigerar dina bilder? Eller skapar en bild själv?

Kram!

Svar. Tack så mycket :D va roligt att du gillar den.
Jag använder mig av photoshop cs3 (är jag i skolan så är det photoshop cs4)

 

Neah <3

Hur blev du och din kille tillsammans? :)
Hur gammal är du?
Vad gör du när du inte skriver i bloggen?

Svar.
- Han addade min msn efter att ha sett mig på bilddagboken,  vi bestämde oss för att träffas efter ett tag och sen blev det vi. Så vi kände inte varandra så bra innan vi blev tillsammans. Men vad gör det ? Vi älskar ju varandra :D
- Jag har nyss fyllt 18, så jag är alltså född 92
- När jag inte skriver, hmm, jag går i skolan, träffar min pojkvän, träffar vänner och lite sånt :D

 

ella

- När är du som gladast
- hur länger har du bloggat?
- Vad vill du få ut av bloggandet?
- Varför bloggar du?
- Favorit års tid:)

Svar.
- Jag är som gladast när jag ser att alla runt omkring mig som jag bryr mig om mår bra. Även när jag umgås med min pojkvän och alla andra jag tycker om, men först och främst att alla i min närhet mår bra och är lyckliga. Då blir jag glad.
- Jag har bloggat ganska många år, jag hade en annan blogg tidigare, men tog bort den p.g.a en massa saker.
- Jag vill inte få ut så jättemycket, bara dela med mig av mina tankar och åsikter.
- Jag bloggar för att jag tycker det är roligt och för att jag gillar att skriva och dela med mig av det jag tänker på.
- Hmm, det är såklart sommaren. Då man kan använda alla snygga sommarskor :D

lovisa

Kikade i din blogg nyss :) Fin vill jag först och främst säga :)

Min fråga lyder ; Vad för systemkamera borde jag köpaom jag inte vill ha ngn avancerad men fortfarande bra? de flesta inställningarna ska vara och hyfsat billig , förslag?

Svar. Tack så mycket :D
hmm, det var en lite svårare fråga. De enda kamerorna jag har testat är nikon d80 och d90. Och dessa tycker jag är toppenbra. Det kan vara avancerat att använda dem. Men när man väl har lärt sig (vilket man gör snabbt) så kommer man lätt ihåg det. Bildkvaliteten blir jättebra och jag rekomenderar verkligen någon av dessa.

 

clara

Ah okej, varför började du blogga?

Svar. Mest för att jag läste andra bloggar och tyckte det verkade roligt. När jag sedan insåg att det var roligt, så fortsatte jag :D Och sen vill jag ju dela med mig av mina egna tankar också, och då var en blogg ett bra sätt.


Kommentarer
Postat av: sandra

bra svar ^^

2010-03-03 @ 17:16:36
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: sofia

bra svar :)

2010-03-03 @ 17:18:34
URL: http://gustafssons.devote.se
Postat av: Julia

Sv: Inte mkt här heller. Har just bakat:).

2010-03-03 @ 17:19:44
URL: http://smultrontoppen.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken av alternativen tror du är sant:



http://ihuvudetpaida.blogg.se/2010/march/fragetavling.html#comment

2010-03-03 @ 17:19:56
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: bbellahh

Intressanta frågor och svar :) Jag har också fobi för lastbilar, speciellt när dom står intill trottoaren och lutar litegrann, så går man bredvid och det känns som dom ska välta!

2010-03-03 @ 17:21:08
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad bra du har svarat på alla frågorna

2010-03-03 @ 17:23:13
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/
Postat av: bbellahh

Sv; Oj, läskigt! Jag har aldrig varit med om nåt sånt men jag drömmer mardrömmar ibland om att jag blir överkörd av lastbilar, men det är så stort mellanrum mellan däcken så man liksom dör inte, man bara ligger och är skiträdd på vägen, haha, sjukt men läskigt :o

2010-03-03 @ 17:24:33
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: evelina

bra svar :D

2010-03-03 @ 17:26:16
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: matilda

Vad gör du? =)

2010-03-03 @ 17:36:29
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

roligt att läsa svaren =)

2010-03-03 @ 17:37:16
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: josefin

Gud vilken cool header !

2010-03-03 @ 17:44:34
URL: http://yossaneklund.blogg.se/
Postat av: josefin

sv : ingen orsak!

ställ gärna några frågor i min frågestund!:D

2010-03-03 @ 17:56:32
URL: http://yossaneklund.blogg.se/
Postat av: matilda

Trevligt, ska snart käka =D

2010-03-03 @ 18:02:47
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

du är bara en 1 cm kortare än mig ahah :))

2010-03-03 @ 18:03:19
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: josefin

tack för din fråga!

2010-03-03 @ 18:03:33
URL: http://yossaneklund.blogg.se/
Postat av: Joel

sv; vsg :D

2010-03-03 @ 18:10:39
URL: http://alltidjoel.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haha okej :))

allt bra annars? :))

2010-03-03 @ 18:33:06
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: frida

hehe översta frågan :)

allt bra med dig? :)

2010-03-03 @ 20:33:36
URL: http://fridaheterhon.blogg.se/
Postat av: ida

vilka bra svar! :)

2010-03-03 @ 20:38:41
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: ALICIA

vad gör du ? :)

2010-03-03 @ 20:41:00
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/
Postat av: E M S Y

tack för svaeet :D

2010-03-03 @ 20:54:11
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Neah <3

riktigt bra svar, tack :)

2010-03-03 @ 22:19:33
URL: http://jamiies.blogg.se/
Postat av: simone

Sov gott goding ;) Har du något mysigt planerat för fredagen förresten?

2010-03-04 @ 23:15:01
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0