Skräckfilm och glass

Kom hem från min älskling för ett tag sedan.
Va helt underbart att få träffa honom igen :D

Nu ska jag ladda upp med massor av glass och så ska jag titta på halloween.
Någon som sett den? Va tycker ni?
Ni får höra min åsikt senare.

Men ni ska få lite bilder att titta på sålänge


nu ser ni mina naglar.
va tycker ni ?


hahahaha förlåt älskling (han kommer nog döda mig)
men du är så söt.

hans syster fyllde år i lördags så det va kalas för henne igår.
Så fick hon väskan,glasögonen och skivan.
Då var fredrik genast framme och skulle testa ;)

(lägg märke till att hans fina tröja också såklart)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

ååh tackar! hihi

2010-06-21 @ 17:22:21
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0