Lördag natt

Sitter just nu och tittar på det kungliga bröllopet.
Kan ändå inte sova och tycker faktiskt att det är ganska mysigt.
Daniels tal var ju helt fantastiskt.
Det var riktigt fint och tårarna var inte långt borta hos mig.

3 meter hög tårta.
Måste varit sjukt jobbigt att göra den. 100 stycken handgjorda rosor. Fy vilket jobb men fin är den.
Det slutar väl snart och jag måste väl försöka sova snart igen.
Saknar min fredrik extremt mycket.
vill bara att han ska komma hem nu.
Tur att vi ses imorgon.

Ni fick ju aldrig se mina sommarnaglar.
Men jag har gjort nya igen som är ännu mer somriga.
Vet inte riktigt om de blev bra än.
De måste torka först.
Men ni ska få se dem sen.

Nej men vi hörs väl imorgon.
Blir väl ett inlägg innan jag åker till fredrik.



Bild lånad från aftonbladet

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

Du har kommenterar ett inlägg där man skulle bli länkad. Jag ska lägga in det under dagen.

Allt bra med dig idag?

2010-06-20 @ 10:32:40
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0