Jag har läst...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7282986.ab

Jag har berättat om emma förr och tänkte fortsätta lite nu när jag läste detta.
Om ni öppnar länken ovanför så får ni se bilder på hur hon såg ut innan,undertiden och efteråt.

Det som hänt är fruktansvärt.
Och om man läser i slutet av artikeln så vill vissa att han ska få ett längre straff. Vilket jag tycker är det minsta man kan begära.
Medan hans advokat vill att han ska få ett kortare straff.

Ni vet säkert alla vad som hänt. Och om ni inte gör det så får ni klicka runder i min blogg för jag har skrivit om det förr.

Jag tycker han ska få det längsta möjliga straff.
Vi är för snälla i sverige. Han borde spärras in och aldrig mer komma ut.
Men när han väl kommer ut tror jag att det kommer vara folk som väntar på honom.
Han kommer inte komma undan.
Och man kanske kan tycka att man ska inte ge igen.
Och jag menar inte med dessa orden att det är rätt att folk skulle göra samma sak mot honom.
Men det kommer nog ske och jag kommer inte tycka synd om honom ett dugg.

det han gjorde mot emma är oförlåtlig och inget straff i världen är tillräckligt mot honom.

Och jag håller fortfarande tummarna för att emma ska bli så bra som möjligt igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0