Jag har läst...

Jag satt just och bläddrade runt bland lite bloggar och fick syn på denna där det fanns ett intressant inlägg
http://truthtobetold.blogg.se/2010/july/utkast-juli-15-2010.html

En av fem som lever i ett förhållande är egentligen kär i någon annan.
Detta är ganska sorgligt och jag fick många tankar när jag läste detta.
Varför blir man tillsammans med någon om man är kär i någon annan?
Det finns ju en del som blir tillsammans med en ny bara för att glömma sitt ex.
Men det är ju bara fel.
Hur ledsen blir man inte om det skulle komma fram?

Jag tycker det är bättre att vara ärlig mot varandra.
Om det nu är så att man är tillsammans med någon för att glömma sitt ex är det ju bättre att berätta det och kanske försöka lösa det med sin partner.

Jag skulle aldrig kunna va kär i en och tillsammans med en annan. För jag vet själv hur förbaskat ledsen jag skulle bli.

Jag lever i ett fantastiskt förhållande och jag är obeskrivligt kär i min Fredrik. <3

Har ni någon gång varit kär i någon men tillsammans med en annan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0