Fan för denna dagen

Förlåt min svordom. Men jag är så irriterad idag.
Fick nytt schema i skolan.
Det var rent ut sagt det värsta schemat i denna historian.
Visst fine, vi är lediga på fredagar men liksom, vem vill gå till halv 5 tre dagar i veckan? Ingen.
Och dom som tyckte att schemat var bra. De är ju aldrig där för ni bara skolkar hela tiden.
Så ni borde inte ens ha någon talan.

Det finns tyvärr folk på denna jord som är fruktansvärt omogna.
Men det är säkert inget som dom kan hjälpa.
Att trycka ner en person för att hon/han kanske gråter ofta och för småsaker.
Det är väl ingen big deal.
Personen vågar i alla fall visa sina känslor på alla sätt.
Det är väl bättre det än att gå runt och vara ledsen utan att få det ur sig.
Och ja, jag gråter nu.
Är du nöjd nu?
För det hoppas jag du är.
Och nej jag gråter inte för att jag bråkar med dig.
Jag klarar mig nog utan dig också.
Jag gråter för att jag är irriterad.
Irriterad på att du tror att du alltid ska ha rätt.
Visst jag är också sån. Jag vill också alltid ha rätt.
Men när jag vet att jag har fel, då ger jag mig.
Men inte ens det gör du.
Aja orkar inte bry mig.

HEJDÅ DENNA JÄVLA DAG

Kommentarer
Postat av: Lindah

asså det var typ jag veronika edina reve och två till som tyckte schemat var bra:P jag är ALLTID i skolan. Ibland kan man inte få allt, men vi borde vara nöjda med att alla försöker och försöka själva med.

2010-02-16 @ 19:19:57
Postat av: Neha

Hehe okej, jag lyssnar på musik^^

2010-02-16 @ 19:28:54
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0