mama im in love with a criminal

Sitter och tjatar sönder criminal med britney spears. (och därför är rubriken som den är) Jag verkligen älskar låten. Kan lyssna på den om och om igen och jag tröttnar aldrig.
Dessutom, så är jag på bushumör och fruktansvärt rastlös.

Men imorgon ska man upp tidigt för att åka och prata jobb. Vi får väl se hur det går. Vi håller tummarna för att det går bra i alla fall.

Varit ute och sprungit har jag ju också hunnit med. Hur underbart är inte det. Stolt över sig själv blir man också, varje gång. Dock började det regna och det var då jag insåg att det inte var så smart med en vit tröja. Men jaja. Sånt som händer.

På bushumör med mina rosa älsklingar.

Kommentarer
Postat av: - bbella aka huuynh ::

sv:

Jo det är gott med :D

2011-09-12 @ 23:17:27
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0