Blåmärken och världens suraste

Min lillebror har jagat runt mig i hela huset (känns som hela jorden) och försökt ge mig massa blåmärken. Tror till och med han lyckades. himla kul att gå runt med massa blåmärken ju. Men men, jag älskar honom ändå.
DESSUTOM, har jag ätit världens suraste klementin. Det gjorde ju ont i hela huvudet att äta den.
Nog för att de ska va sura när an äter dem, men inte så sura kanske. 
Va tycker ni? Söta eller sura klementiner?

Förresten, jag ser att ni blir bara fler och fler som läser.
Meeen det vore ännu mer awesome om ni kunde kommentera också. Så jag ser vilka ni är. Jag svarar alla och jag läser väldigt gärna era bloggar också. Men jag kan ju inte veta vilka ni är om ni inte hör av er.
Så för tusan. Om du så bara vill skriva BÄ så gör det. Jag svarar dig, om jag kommer på något bra svar på BÄ?!

Åhh, jag lovade ju er ett intressantare inlägg.
Får se om jag kan hitta något att skriva om sen.
Missade idol. Måste ju titta på det också.
Usch nu måste jag hålla mig ifrån både facebook och masa bloggar så jag inte ser vilka som gick vidare innan jag sett programmet.


Kommentarer
Postat av: Emelie - Frisör & Vardag

sv: Yes :)



Okej , tvätta låter väl inte så kul..men att vara ute och springa med en vän låter ju roligare :) Kul att träna tillsammans med någon ! Jag springer ute mer på sommaren/Våren , tycker att det är alldeles för kallt ute nu om kvällarna ! Hinner tyvärr inte springa på dagarna..

2011-09-28 @ 22:02:13
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0