Säg det till alla, jag är på väg.

Hej på er.
Jag är fortfarande sjukt förkyld och mår inte allt för toppen.
Håller tummarna för att det går över snart och att jag mår lite bättre imorgon eftersom jag ska på möte. Är ju inte allt för pigg på att sitta där när man håller på att snora ner halva stället. Men orkar inte heller flytta på det. Vill få det gjort. Men det ska nog gå bra.

Sitter här i min ensamhet och tittar på Arn. Helt galet att det inte kan finnas ett enda bra program eller en bra film på tvn med alla dessa förbaskade kanaler. Känner att jag är väldigt negativ idag. Tur jag har mina älskade disneylåtar också.
Ute ösregnar det också. 

Nej, ska sluta skriva nu innan jag blir ännu mer negativ.
Ska uppdatera något roligare senare idag. 


Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Nu är dagens blogg ute! var det inte du?

anmäl dig igen :D

2011-09-05 @ 18:48:15
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0