"Så längesen"

Sitter och lyssnar på veronica maggio igen och tycker synd om mig själv för att jag har ont överallt.
Men har ju min bok, och ni anar inte hur bra den är.
Fantastisk.

Ska snart ta en varm dusch och förhoppningsvis mår jag lite bättre efter det.
Sen väntar äppelpajen på mig där nere som mamma så snällt värmer just nu.
Ja, man får äta massa skit när man är sjuk.
får ta igen det när jag blir frisk igen.
får springa lite extra.
Men men, det löser man snabbt.

Och jag äter inte godis egentligen. Just p.g.a att jag åt alldeles för mycket innan och det är inte bra alls.
Men just nu har jag aldrig älskat godis såhär mycket. Finns inget bättre i hela världen när man är sjuk. Sitter och mumsar i mig choklad just nu. 

Nej, nu ska jag duscha sen blir det på med myskläderna igen.
ska se om jag orkar uppdatera senare igen.

Kommentarer
Postat av: JOZ

kika gärna in hos mig och kommentera vad du tycker om bloggen (:

2011-09-04 @ 20:21:45
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0