Fredagsmys UTAN fotboll

Alla dessa statusuppdateringar på facebook om fotbollen.
Man behöver ju inte ens titta för att veta hur det går.
Och ska jag vara helt ärlig så skiter jag i vilket.
Fotboll som fotboll.

Men faktiskt, så ska jag ställa klockan imorgon för att titta på fotboll.
Men det är min älskade lillebror som ska spela så självklart kan man offra sig.
Sen bär det av mot staden med hela familjen.
Får se om jag får något handlat.

Vad kvällen sen bjuder på får vi se.

Som ni kanske ser så är det en ny design uppe. Och den är här för att stanna. För gud vad nöjd jag är och som jag har hållt på med den. Det tog sin lilla tid.

BTW, så verkligen ÄLSKAR jag weheartit.com.
helt underbara bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0