Don't say you're sorry

Okej, dålig rubrik. Men hon sjöng det i låten jag lyssnar på och jag kom inte på något annat.
Så det fick blir så.
Magen kurrar till tusen och jag känner att den behöver lite mat.
Ska väl ge mig ut och springa sen antar jag.
Möte imorgon igen. Tur det inte är så länge och inte så tidigt. Behöver inte ställa klockan i alla fall.

Men springer runt i min extremt stora men övermysiga tröja. Orkade verkligen inte leta genom garderoberna idag. OCh halva garderoben har jag precis tvättat så det är inte ens torrt. Bra där.

Men jag ska ner och få i mig något smarrigt.
Här har ni mig idag i alla fall.

Ja av någon anledning står jag på tå. Går på tå typ alltid. Jag vill ju med va lång?

Kommentarer
Postat av: paula

sv: så härligt att höra då! :D vad händer idag då ? kraaam

2011-09-29 @ 13:29:30
URL: http://paulaweisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0