Bästa kvällen med bästa tjejen.

Ellen har precis lyft och jag sitter kvar ensam i min säng och håller typ på att explodera av allt vi ätit. Dock orkade vi bara halva B&J så andra halvan står i frysen.
Men en hel godispåse och nästan ett helt choklad blev det. Och fy för vad mätt jag är. Blir att springa dubbla rundor imorgon.
Men det har varit en bra kväll.
Och självklart gick både Jafet och Amanda Fondell vidare i idol. Stort grattis till er.

Nu tänker jag gå och borsta tänderna för det känner jag att jag verkligen behöver.
Sen får vi se vad jag orkar göra.

Sov så gott med er i alla fall.
Lite bilder från ikväll
Vill titta in i kameran men vågar inte släppa blicken från vägen.


Tända ljus, idol, godis och glass. Bra kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0