Utan byxor

Nackdelen med att gå ner massor i vikt är att man snart får gå utan byxor.
Köper nya, efter ett tag är de också för stora.
Visst, klart jag tycker det är roligt att man ser att det händer grejer.
Men va tusan jag är inte mångmiljonär.
Jag har inte råd att köpa nya byxor stup i kvarten.
Men men, det löser sig det med.
Precis som allt annat.

Idag är träningsvärken ännu värre. 
Det gör till och med ont  att skriva ett inlägg här.
Så då förstår ni kanske att jag har jävligt ont (oj ursäkta, jag svor)

Men en positiv sak (eller ja, vet inte om den är så positiv egentligen)
men jag har hittat det sötaste och bästaste spelet.
Det trodde ni inte om mig va? Att jag är en sån som spelar.
Faktiskt, så är det på mobilen. Men ändå. Jag är beroende av det.
Och ni måste bara testa det.
För man blir verkligen beroende.
Helt galet.

Men jag måste rusa.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0