Tunga möbler ger ont i ryggen.

Hejsanhej.

Var ute på en långpromenad med finaste Ellen innan. Riktigt härligt väder ute.
Och tack vare det fick jag extra mycket energi.
Så jag kom hem och började genast möblera om mitt rum. HELT SJÄLV.
Ni anar inte hur stark man känner sig när man orkar flytta en tung soffa en massa fåtöljer (stavning?!) och en säng HELT ENSAM. Känner mig ungefär som hulken just nu.
Haha nej men nästan i alla fall.
Så nu har jag hunnit med att duscha med och nu väntas det bara lite mat.
Denna dagen har börjat hyffsat i alla fall.

Hittat nya vinterskor har jag också.
Dock har jag inte köpt dem.
Men det gör jag snart.
Behöver bara få in lite mer pengar på kontot.

Men nu ska jag ner och äta mig proppmätt.



Kommentarer
Postat av: † Lama

fin blogg du har :)

följa varandra via bloglovin?

2011-10-16 @ 14:46:13
URL: http://baptiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0