Smart där

Just nu känner jag mig riktigt korkad och dum på samma gång.
Jag köpte ju nyt hårspray för ett tag sen och jag fick ju inte av korken på flaskan. Så fick verkligen använda våld för att gå av den.
Men det gick till sist. Och då tänkte jag: "Jag ska aldrig mer sätta på korken".
Men va tror ni jag har gjort?
Jo satt dit korken igen.
Och självklart får jag inte loss den.
Tur mamma har hårspray så jag snor lite av henne.
För just nu har jag inte tid att brottas med en hårspraysflaska.

Ska slänga i mig lite mat sen beger jag mig mot stan för ännu ett möte med arbetsförmedlingen.
Börjar vänja mig nu. Känns ju som jag bor där snart.
Tyvärr hinner jag inte med en dagens bild.
Ska försöka uppdatera lite senare och då kanske ni kan få det.
Om jag kommer ihåg det.
Men nu är det lite bråttom för mig.
Pussar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0