Höstmys i stan

Hej på er.
Har varit full rulle hela dagen.
Var stan med mamma i morse.
Blev en tröja och ett par nya mjukisbralls. Mina andra kan jag ju skänka till en betydligt större människa då det får plats två av mig i dem.

Sen bar det hem och sen in till stan med Ellen igen för lite mys på house of bagels med vars en chailatte.
Lite godis på det med.
Inte bra alls detta.

Och som pricken över i:et så har jag dragit på mig lite urinvägsinfektion.
Inget att rekomendera. Inget kul alls. Tål ju inte medicinen jag borde få mot det heller. Så vill helst slippa att gå till läkaren.
Äsch vi får se, är det inte bättre till torsdag (har inte tid imon) så får jag väl gå till läkaren i alla fall.

Visst ja, köpte ju lite när jag var med ellen med i stan.
Men ni får se allting vid ett annat tillfälle.
Orkar inte ta bild just nu faktiskt.
Ska väl försöka ut och gå lite med tänkte jag.

Gammal bild, men chailatte från house of bagels

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: Tack detsamma! =)

2011-10-11 @ 20:04:29
URL: http://fotonavmadde.webblogg.se/
Postat av: Ellen

sv: tack ^w^

2011-10-11 @ 22:19:36
URL: http://sweetrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0