Halta Lotta redo för släkten

Haltar runder och har precis gjort mig klar.
Det tog alldeles för lång tid idag. Vad hänt med mig?
Gick och duschade kl 1 och blev inte klar förrän nu.
Herregud.
Men jag är klar nu i alla fall.
Så ska hoppa ner (haha, kul det där) till de andra så jag slipper springa allt för mycket i trappan.
Det tar ju ett tag att komma ner.
OCh ni som undrar varför jag gnäller så mycket om mitt ben.
Jag har antagligen fått en ordentlig muskelbristning i låret och det gör ont från knät enda upp till höften.
Så ja, jag har lite svårt att gå nu.


Men här får ni bilder på hur lilla jag ser ut ikväll då.



Ni märker kanske att det är vänster ben. Kan typ inte ens stå på det när jag bilder.
ILLA

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jättefin blogg! :)

2011-10-01 @ 19:09:53
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0