Efter kvällsträning kommer...

morgonträning. Åt frukost för typ en timme sen och nu ska jag på med träningskläderna och ge mig ut och springa lite. Känner mig på topp idag. Mycket bra. Synd att det blåser så mycket bara. Men det är bara att bita ihop.
Ikväll blir det antagligen mys i biomörkret med Ellen. Puss på det.

Annars vet jag inte vad som händer.
Städa lite behöver jag göra. 
Så det får väl ske efter jag varit och sprungit.

Men va ska ni göra en oktoberfredag som denna?

Nu måste jag ge mig iväg.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Nu kan du vara med och tävla om ett presentkort på *H&M* värde 1000 kr!



Reglerna är enkla

Lycka till

Kram

2011-10-07 @ 13:31:12
URL: http://thousandmil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0