Bättre utan ström

Strömmen är tillbaka som sagt men jag tyckte det var mycket bättre utan.
Det var så mysigt med alla ljusen och UTAN tvn. satt ju och spelade kort med lillebror men när strömmen kom tillbaka skulle vi inte spela mer.
Fast det är rätt skönt att den är tillbaka.
Så jag kan ladda min älskade mobil igen.

Imorgon händer det väl inte så mycket.
Ska försöka ut och gå en liten runda.
Känner att jag blir för stel i benet när jag bara sitter still.
På kvällen följer jag väl med och glor på fotboll om det inte regnar eller är allt för kallt.
Men annars får jag väl offra mig för min lillebror.

Under tiden det var strömavbrott.
Det var till och med för mörkt med massa ljus så vi sprang ut i garaget för att hitta våra cykellampor.
Och genast blev det mycket ljusare.

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej! Allt bra idag? Kram

2011-10-03 @ 09:28:08
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0