Vandrande nåldyna

Hejsanhej.
Nu är jag hemma och jag har ett extra hål.
Känns bra. Gör snuskigt ont dock. Brukar inte va så farligt. men idag var det helt galet vilken smärta.
Men men, det går över.
Som ni kanske vet var det 50% på ALLT på bikbok idag. Och jag är inte den som är den. Självklart gick jag in och fick med mig en skjorta hem för 100:- 
Aldrig fel.
Nu ska jag bara ta det lugnt sen ner och handla med mamma när hon slutat jobba.
Puss på henne.

Men ni ska få se hur mina öron är nu.
Höger


vänster ( det var här jag tog mitt hål idag)


Min skjorta (som inte är grå, utan beige)

Kommentarer
Postat av: martina

nu är vinnaren av produkter från Eilas publicerad i min blogg, kika in och se om det blev du som vann :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/9983/vinnaren-av-naturliga-produkter-fran-eilas/

2011-11-10 @ 20:38:57
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0