minusgrader och snorkallt

Det var minsann inte varmt att vara ute och gå det kan jag lova er.
Men rätt härligt ändå.
Ska slänga i mig lite mat sen och bege mig mot gymmet med pappa och träna lite

Varit i stan med mamma och inte gjort speciellt mycket egentligen.
Kom hem med lite nya underkläder.
Alltid lika tråkigt att köpa.
Varför ska just underkläder va så sablans dyrt för?
Och det är redan kolsvart utanför mitt fönster.
Usch för mörker.
Vi behöver lite snö nu som lyser upp lite.
Låter mums tycker jag.
Nej, om man kanske ska ta tag i sitt liv och hjälpa mamma med maten.
Ska se om jag kan hitta på något kul till er sen.
Puss

bilder från förra vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0