Förändring

Som ni kanske ser så har jag ändrat om lite i bloggen.
Bara headern som är liiiite utbytt och sen lite gladare bakgrund.
Det är bara en tillfällig design.
Men min fantasi tog slut så jag kan inte fortsätta med den andra.
Så det får va denna så länge.
Av någon sjukt konstig anledning så sitter jag och tittar på fotbollsgalan. och nej, jag är inget stort fan av fotboll.
Så varför jag tittar på detta är för mig ett mysterium.
Men, där finns väl inget annat att glo på ändå.

Imorgon blir det stan med mamma och lillebror.
Får se om jag kommer hem med något kul.
Man vet aldrig.
Men jag lovar er att ni ska få se det i så fall imorgon.
Puss på er



Kommentarer
Postat av: JOZ♡

sv: Tack så mycket, va kul! Glad jag blir (: Kram

2011-11-08 @ 17:57:41
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0