Det blev inget

Sorry, men det blev inget av med designen.
Inte idag i alla fall.
Photoshop bara bråkar.
Och jag orkar inte bråka tillbaka.
Så det får bli en annan dag

Nu ska jag lägga mig och glo på nanny mcphee.
Och ja, jag vet att det är en barnfilm.
Men jag kan inget annat än älska dem.
Så har ni inte sett dem och älskar barnfilmer, SE DEM. 
Ni kommer inte ångra er.
Men sen blir det sovdags.
Imorgon har jag och lillebror fullt upp.
Ska försöka hinna med gymmet imorgon också.
Om jag orkar.

Imorgon ska ni även få se vad jag fick för något gulligt av tandläkaren.
Tänk att man kan få presenter från dem också.
Det är inte illa pinkat.


Men natti natti sötungar

Kommentarer
Postat av: carro

jo vist va dem blev jätte nöjd :)

2011-11-04 @ 10:25:41
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0