Söndag framför TV:n

Det har som vanligt blivit en helg utan några uppdateringar. Men jag lever.
Sitter framför TV:n med Fredrik just nu och senare blir det att köra till Kivik för lite fotboll.
I fredags blev det också fotboll där jag fotograferade lite.
Imorgon blir det att åka in till körskolan och köra min näst sista körlektion (förhoppningsvis)
Sen blir det att åka hem till moster och fixa lite med klädseln till karnevalen som är om 4 veckor ungefär.
Men ni får ha en trevlig söndag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, jag tittade på Eurovision, men blev lite besviken på vinnarlåten. Men men, kul att det gick bra för Sverige :)



Vad gör du idag ? :)

2011-05-15 @ 15:06:01
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Jaha. Jag har huvudvärk så jag vilar lite :/ Har du någon favoritfilm? Vill ha lite bra filmtips :p

2011-05-16 @ 10:17:09
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0