Utan resultat

Har suttit och letat jobb hela dagen. Men utan något resultat. Eller självklart fanns där massor med jobb. Men inget som jag kan söka. Antignen måste man ha värsta feta utbildningen eller så är det något som helt enkelt inte är min grej. Som typ personalchef och sånt. Tror inte det är ett jobb man ska ge sig på som förstajobb. Nej det blir att leta vidare. Är rätt stolt att jag är ute i god tid i alla fall.

Nu ska jag snart försöka sova för att orka upp imorgon och gå i skolan.
Usch idag är en sådan dag då jag bara vill krypa ner under täcket, somna, och inte vakna förrän jag får allting serverat på ett silverfat. Jag känner nu att jag är verkligen inte en människa som tycker om att ta hand om saker själv. Som att leta jobb tillexempel. Jag har alltid fått allt sådant serverat. Jag har aldrig någonsin sökt ett jobb själv. Men någon gång måste jag väl lära mig det med.
vi hörs imorgon puddingar. Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0