Dag 30

Den största händelsen under 2010

Oj, var ska jag börja? Jag kommer inte välja en utan tar de två jag har bäst minne ifrån
- Först och främst Kroatienresan. (blev ni förvånade?) Den var som sagt fantastisk och något jag aldrig glömmer. Jag mådde så bra under den resan och jaag vill så gärna tillbaka

- Sen får det väl vara när jag och Fredrik var i Köpenhamn tillsammans. Jag fick en choppingdag där med honom när jag fyllde år och vi åt sedan på restaurang. En väldigt mysig dag.


Jag gjorde inte speciellt mycket det året. Det var ju inte det året jag träffade fredrik så det kan jag ju inte säga heller. men dessa två händelserna är väl det jag kommer ihåg bäst.

bilden är från en annan köpenhamnsresa vi gjorde samma sommar (jag och fredrik på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0