Allt är borta

Mitt stackars långa hår är som borta med vinden. Klippte av lite mer än 5 cm idag och det känns sjuuuukt konstigt. Men man får väl vänja sig. Det växer väl ut igen. Men ska nog låsa in plattången någonstans så jag inte använder den.

Har nyss ätit och om ett tag beger vi oss upp i skogen. Jag springer en runda och mamma, bror och sally promenerar.
Känner att jag behöver en joggingrunda nu. Det var nog en vecka sen sist.

Pappa jobbar över och då dansar såklart råttorna på borden. Vi dukar upp med godis och annat mumsigt. Man får ju passa på.

Nej men jag ska väl gå och leta upp lite kläder att springa i.
Ha det majsnajs sålänge
Usch allt mitt hår. Borta

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej, tack så mycket vad glad jag blir! Jo allt är jättebra, hur är det med dig själv? :)

2011-07-05 @ 20:36:10
URL: http://elinautochin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0