sommar och sol

Äntligen är jag pepparkaka. Haha jag gillar att va brun. Man känner sig fräsch. Och inte nog med det. Mitt hår är ju snart vitt för tusan. Haha men det får man tåla.

Nu ska jag klä på mig och sen beger familjen sig mot stan för att titta på Harry potter på bio. Lite ledsen över att det är sista filmen. För jag tycker verkligen om de filmerna. Men vi har alla på dvd så det är bara att titta på dem om och om igen (tror till och med de första 3 filmerna är på VHS)

Så jag måste skynda mig lite.
Jag skriver självklart senare och berättar vad jag tyckte om filmen.
Ni får två bilder på mig sålänge
Denna är från helgen när vi firade lillebror.

Denna är efter dagens solning. Vilken skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0