ösregn

Det verkligen ösregnar ute och blåser som tusan. Så det blev ingen joggingrunda för mig. Får göra en del situps och sånt istället. Men städa ska jag göra i alla fall. För här ser just nu förjävligt ut. Men mamma är snäll och hjälper till.

Eftersom det regnar har jag ingen aning om vad som ska göras idag.
Vi skulle åkt in till Kristianstadsdagarna men tror inte det om det fortsätter såhär. Det är inte så kul att gå där inne om det regnar. (Kristianstadsdagarna är en liten fesival kan man väl säga som är här i kristianstad såklart. Där händer alltmöjligt i flera dagar. Bland annat var rix fm festivalen där i måndags.)

Men förhoppningsvis så slutar det att regna.
Men måste börja städa nu så jag blir klar någon gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0