jag kokar

Har varit hemma ett tag men somnade ute i skuggan. Jisses vad varm jag var efter marknaden. Var ju lite kligt när vi åkte så drog på mig lite mer kläder. Men där var varmt som i en ugn så jag verkligen kokade. Och det gör jag fortfarande.

Dock kom jag inte hem med mer pengar än jag hade med mig. Men jag kom hem med lika mycket och då har jag ändå handlat. Det är så bra med marknader.
Jag visar er sakerna en annan gång.

Nu sitter jag och har megatråkigt och vet inte vad jag ska hitta på. Men det löser väl sig som allting annat här i världen.

Kommentarer
Postat av: Erika Hallman - fotoblogg

Sv: Tack, vad roligt att du gillar dem :D

2011-07-06 @ 18:14:41
URL: http://erikahallman.blogg.se/
Postat av: Erika Hallman - fotoblogg

SV: Va roligt. Alltid kul med nya läsare :) Min blogg finns att följa på bloglovin om du använder det.



Ha en trevlig kväll, kram!

2011-07-06 @ 18:21:08
URL: http://erikahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0