fix och trix

Ska väl alldeles strax gå och göra vid mig. 
Somnade visst ett tag.
Förstår inte hur jag kan bli så förbaskat trött om dagarna.
Det enda jag gör är ju att sova.

Aja, Fredrik dyker väl upp om en timme eller något. 
Ska försöka hinna bli klar innan så jag kan hjälpa mamma lite också.
Hungrig är jag med.
Tur det är mat om 2 timmar? (jag kommer dö av hunger innan dess)
så ska nog ner och ta en macka innan jag gör något annat.
Vad sägs om det vaaa?

Nej men jag ska se om jag hinner ta en outfitbild (har skrivit om ordet "outfitbild" 5 gånger nu. Tangenterna sviker)
Men jag lovar er ingenting. Annars så hörs vi senare eller imorgon.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0