Underbart

Visst är det?
Vadå undrar du nu. Och då ska jag berätta för dig.
Att vara ledig på måndagar.
Men duktig som man är så gick man upp vid nio ändå.(man måste ju vända på dygnet igen)
Nu är det väl tänkt att jag ska skriva på mitt projektarbete. Men jag kommer inte på något just nu så det får vänta lite.
Ska försöka komma på lite saker till en ny design istället. Så kan jag göra den först.
Fy va jag babblar.

BTW mina grannar har nog glömt sin hund utomhus och det är så synd om den stackarn. För den sitter på deras trappa och skakar och det är nog ingen hemma. "Förhoppningsvis". För är de hemma och inte märkt att hunden är ute är det skumt. Och är de hemma och VET att hunden är ute, så är det sjukt.

Nej men puss på att snön smälter så hörs vi sen.
(denna gången menar jag det)

Kommentarer
Postat av: Jossie

sv: kul att du är med! :) Lycka till! jag meddelar när vinnaren är dragen!

2011-01-10 @ 17:49:12
URL: http://Jossies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0